خانه هوشمند » سوالات متداول FAQ پرسش‌های مشترک مشتریان

سوالات متداول FAQ پرسش‌های مشترک مشتریان

سوالات متداول FAQ مشتریان و مخاطبان ارجمند گردآوری و پاسخ داده شده.

نحوه ارتباط دستگاها با یکدیگر به چه صورت است؟
دستگاه‌های هوشمند عمدتا به دو صورت WiFi و ZigBee به هم متصل میشوند.

فرق WiFi با ZigBee چیست؟
در صورت خرید دستگاه‌های که با تکنولوژی WiFi کار میکنند نیازی به Hub نیست و مستقیما آن دستگاه به Router Wireless موجود وصل خواهند شد اما در صورت خرید دستگاه‌های ZigBee شما میبایست کنترلر مرکزی یا همان Hub داشته باشید.

آیا برای نصب محصولات Real Smart نیاز به تغییر در سیمکشی داخلی‌ است؟
خیر. در صورت استفاده از هر گونه از محصولات Real Smart شما نیاز به هیچ گونه تغییری در ساختار خانه ندارید.

در صورت خرید محصولی آیا امکان جایگزینی یا مرجوعی محصول را دارم؟
بله، در صورت خرید هر یک از محصولات Real Smart در ۲۴ ساعت اول پس از دریافت امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد و در صورت باز نشدن تا ۷۲ ساعت امکان تعویض با دیگر محصولات وجود دارد.

صدور فاکتور جهت پرداخت:

فاکتور تا ۷۲ ساعت پس از صدور معتبر میباشد، در صورت عدم پرداخت طی مدت تعیین شده لطفا پس از ۷۲ ساعت
با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.