خانه هوشمند » بلاگ هوشمند سازی ساختمان | مقالات خانه هوشمند » سرآغاز هوشمند سازی تا اوج گیری با اینترنت اشیا

سرآغاز هوشمند سازی تا اوج گیری با اینترنت اشیا

سرآغاز هوشمند سازی تا اوج فراگیری و همه‌گیر شدن استفاده از خانه هوشمند مدیون پیشرفت چشمگیری است. که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها صورت گرفت.

این وسایل الکترونیک سبک و قابل‌حمل را می‌توان همه جا یافت و اتصال دائمی آن‌ها به اینترنت به این معنی است. که می‌توانند دستگاه‌های الکترونیکی بسیاری را کنترل کنند.

سرآغاز هوشمند سازی تاپیشرفت

آغاز همه چیز با تخیل بلند پروازانه انسان بود که با اینترنت اشیا (IoT) به اوج خود رسید. در بستر اینترنت اشیا، کالا یا تجهیزات بسیاری به یکدیگر متصل شده‌اند و این مجموعه هر روز بزرگ‌تر و بهتر می‌شود.

سرآغاز هوشمند سازی ساختمان شروع کنترل بر همه چیز

تمام وسایل یا تجهیزات الکترونیکی موجود در خانه شما می‌توانند در خدمت این دستاورد فناوری قرار بگیرند. از تهویه خانه هوشمند گرفته تا… زندگی انسان را دستخوش تغییر کند. که با چند دهه یاحتی چند سال پیش خوداصلا قابل مقایسه نباشد.

تصور کنید تمام وسایل خانه می‌توانند به اینترنت متصل شوند. نه‌فقط کامپیوترها و گوشی‌های موبایل، بلکه همه چیز؛ از ساعت دیواری گرفته تا اسپیکرها، چراغ‌ها، زنگ در، دوربین‌ها، پنجره‌ها، کرکره‌ها، آب‌گرم‌کن، لوازم آشپزخانه و هر چیزی که فکر کنید.

کاربرد اینترنت اشیا IoT در خانه هوشمند

در ذهن تجسم کنید تمام این وسایلی که از آنها نام برده شد می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند،‌ به یکدیگر اطلاعات بفرستند و خواسته‌های شما را تنها با یک فرمان صوتی یا لمس دکمه‌ای در اپلیکیشن موبایل انجام دهند.

این داستان علمی‌تخیلی نیست، بلکه اینترنت اشیا (IoT) است که با بهره‌گیری ازآن قادر هستید تحول جدیدی در کنترل و اتوماسیون منزل یاحتی محیط کار خود ایجاد کنید.

اولین گام هوشمند سازی ساختمان باخرید تجهیزات هوشمند

بدون شک زمان آن فرارسیده تا شماهم خانه سنتی خودتان را به تکنولوژی مجهز کنید. باوجود دستگاه های هوشمندی که دراختیار دارید چرا ازین خدمتگذار بزرگ استفاده نکنید؟!

ابتدا نیازها و انتظاراتتان را از سیستم هوشمند شناسایی کنید و پس‌از کسب اطلاعات کافی دراین حوزه، میتوانید اقدام به خرید محصولات خانه هوشمند نمایید. به تکنولوژی اعتماد کنید تا از نتایج آن لذت ببرید و امور تکراری را فراموش کنید.

تاریخ انتشار : چهارشنبه, 9 شهریور 1401 || نویسنده: Admin
دسته بندی : اخبار
برچسب ها :

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *