خانه هوشمند » بلاگ هوشمند سازی ساختمان | مقالات خانه هوشمند » چرا خانه هوشمند مورد استقبال فراگیر مردم دنیا قرار گرفته

چرا خانه هوشمند مورد استقبال فراگیر مردم دنیا قرار گرفته

چرا خانه هوشمند توجه مردم سراسر دنیارا به خود جلب کرده؟! اگر موضوع پیش پا افتاده بود. قطعا این سطح ازتوجه و فراگیری امروزه وجود نداشت.

خانه هوشمند تاچندسال پیش شاید یک رویای بلند پروازانه بود. که هنگام صحبت از آن کسی ضرورتی برایش پیدا نمی‌کرد.

شبیه آن بود که اگر قصد خاموش کردن چراغی را دارید. استفاده از تلفن همراه برای ارسال دستور خاموشی یک تجمل گرایی بود تا ضرورتی برای بهینه سازی مصرف انرژی.

چرا خانه هوشمند مهم است

رفته رفته سبک زندگی بشری و دغدغه های زندگی روزمره باعث خطاهای انسانی بیشتری شد. درزمان ترک منزل فراموش کردن. خاموشی یک لامپ از رایج‌ترین موضوعاتی است. که قطعا برای شما هم پیش آمده است.

چرا خانه هوشمند : نبود خطاهای انسانی

هوشمند سازی ساختمان به شما کمک می‌کند. با کمترین هزینه خطاهای رایج انسانی را پشت سر بگذارید. باعجله بدون نگرانی از منزل خارج شوید.

اگر چراغی روشن ماند یا فراموش کردید. چای ساز را از پریز برق بکشید. دستور خاموشی توسط پریز هوشمند سونوف قابل انجام است.

الگو مصرف انرژی خانه هوشمند

اگر بخواهید دمای محیط منزل را خودتان شخصا کنترل و تنظیم کنید. احتمالا با یک کابوس مواجه خواهید شد! باید در دوره های متناوب زمانی دمای محیط راچک کنید.

سپس بر اطلاعات دمای محیط تصمیم بگیرید. سیستم سرمایش یا گرمایش با چه قدرتی به کار خود ادامه دهند.

سنسور دما هوشمند درکنار شماست

کار نظارت متناوب انسانی که بدون شک با خطاهای محاسباتی یاحتی فراموش کاری مواجه است، را کنار بگذارید. با تجهیز شدن به سنسور دما هوشمند سونوف این کار تکراری و البته دقیق را به اتوماسیون خانه هوشمند بسپارید.

شما بر امور اصلی خودتان تمرکز کنید. کنترل دمای محیط را به سیستم هوشمند خانه واگذار کنید. کافی‌ست یکبار به این دستگاه‌ها بفهمانید انتظارات شما چیست.

سپس آنها همواره اطمینان حاصل خواهند کرد. که دستورات اجرایی شما به بهترین نحو، درحال اجراست.

با اندکی تحقیق متوجه خواهید شد. چنین تکنولوژی و سیستم‌هایی از سال ها پیش درکشورهای خارجی مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند.

خانه هوشمند در ایران هم امروزه به خوبی شناخته شده هستند. و جای خودرا در بازار ساختمان وملزومات مصرفی باز کرده‌اند. حتی یک منزل قدیمی مجهز شده به کلید کولر آبی هوشمند نیز، تحول یافته است.

تاریخ انتشار : شنبه, 8 مرداد 1401 || نویسنده: Admin
دسته بندی : اخبار
برچسب ها :

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *