خانه هوشمند » بلاگ هوشمند سازی ساختمان | مقالات خانه هوشمند » محصولات هوشمند سازی پرطرفدار برای تجهیز خانه

محصولات هوشمند سازی پرطرفدار برای تجهیز خانه

محصولات هوشمند سازی این روزها با حضور برندهای متنوع در کیفیت، امکانات و حتی قیمت رقابت سرسخی را در بازار تجهیزات هوشمند ایجاد کرده.

آرامش با هوشمند سازی خانه

دوربین‌های مداربسته هوشمند، سنسورهای دما، رطوبت و امثال هم تا یک لامپ هوشمند ساده همگی تنوع گسترده محصولات هوشمند سازی هستند.

معرفی محصولات هوشمند سازی پرطرفدار

۳ راهی‌ هوشمند تویا با خروجی USB
یک 3راهی هوشمند 16آمپری با 4خروجی USB که قادر به رفع بسیاری از نیازهای شما خواهد بود. می‌توانید با استفاده از اپلکیشن‌های تویا Tuya و اسمارت لایف Smart Life که به صورت رایگان برای سیستم‌های اندرید و IOS دردسترس هستند پریز هوشمند خودرا از راه دور کنترل کنید و درستورات لازم را اجرایی نمایید.

این محصول از پروتکل Wi-Fi استفاده می‌کند و مستقیما به روتر وای فای شما وصل می‌شود. دیگر نیزی به کنترلر مرکزی، یا هاب ندارید. می‌توانید از این ۳ راهی‌ برای شارژ گوشی همراه، تبلت و هر وسیله که با USB شارژ میشود استفاده کنید.

پریز هوشمند ساناف Sonoff باقابلیت زمانبندی
می توانید تایمر شمارش معکوس / تک / تکراری تنظیم کنید تا خروجی کنترل شده Wi-Fi در برنامه به طور خودکار روشن خاموش شود. می توانید دسترسی را با خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آنها هم بر پریز هوشمند کنترل داشته باشند.
پریز هوشمند ساناف Sonoff با قابلیت روشن، خاموش کردن دستگاه های الکتریکی از راه دور، دردسترس شماست. پشتیبانی از اپلیکیشن iOS و Android به صورت رایگان رایگان برای تلفن همراه. دیگر نگران از پریز نکشیدن چای ساز نباشید! با پریز هوشمند از راه دور جریان برق چای ساز را قطع کنید.

بسته شروع هوشمند سازی خانه تویا
اگر قصد شروع هوشمند سازی خانه یا ساختمان خودرا دارید، بدنیست نگاهی به پکیج تویا داشته باشید. دراین پکیج مواردی وجود داشته که طیف گسترده ای‌ ازامور را از جمله روشنایی تا کنترل لوازم برقی‌ در خانه را دارا می‌باشد.

هم چنین پریز هوشمند نیز بدون نیاز به سیم کشی‌ در پریز قبلی خانه استفاده است. پریز هوشمند جدید خود را به این پریز وصل می‌کنید. از مزایای این کلید نمودار مصرف انرژی، ولتاژ و آمپر مصرفی و همچنین نمودار روزانه، ماهانه و سالانه می‌باشد.

به خاطر داشته باشید با درک مفهوم خانه هوشمند انتخاب مناسبی حسب نیازتان خواهید داشت.

تاریخ انتشار : سه‌شنبه, 28 تیر 1401 || نویسنده: Admin
دسته بندی : اخبار
برچسب ها :

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *